Syahril's FotoPage

By: Syahril Anuar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Monday, 30-Jan-2006 18:40 Email | Share | | Bookmark
Next Day....

 
 
 
View all 6 photos...
Not much to say...Everything hepi all day long...very hepi...


Sunday, 29-Jan-2006 18:20 Email | Share | | Bookmark
The Day that happen

My luv
Together
Times...
View all 9 photos...
for this day i, Syahril Anuar Bin Idris has formerly declare to Mazrini Bt Mazlan that...."I LOVE HER"....at time square when eating prosperity Burger.....now,she my love my future wife...i will never ever lose her....I love U nini.....


Monday, 29-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
B'day Khy

Bedah,Ana....Finie ada tp tak nmpk
Khy...sempat lagi posing...wpun duk tgh mkn
Aku dan Tulang
View all 12 photos...


Friday, 11-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Aper nak jadi

Poyo lagi
lg sekali
aiseyman
View all 5 photos...
semakin hari semakin hebat poyo aku...mule2 ingat nak main-main jer...tp ntah apsal leh lekat pulak dah....ni penyakit bahaya ni...kena tinggalkan sebelum menjadi2...so tolong komen ...kasi pendapat psl pic aku poyo ni...nak gak dgr pasal penyakit poyo aku ni...kalo ok...boleh diteruskan..hehheheheh


Thursday, 10-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Memory of 2004

bilik A2-T1-21
Acap & Me
English Plays
View all 21 photos...
ni first time guner fotopages...so kiter imbas kembali aaa....kenangan yang paling manis pada tahun 2004...yang paling tak dapat di lupakan ialah kat kmph (kolej matrikulasi pahang) ...situ banyak mengajar aku erti kehidupan...erti persahabatan...mmg seronok kat saner....setahun di sana tak pernah cukup bg aku...tp kenangan kat saner akan aku ingat sampai hidup ku berenti bernafas...situ aku kenali pelbagai jenis kawan...situ aku belajar penting nyer kawan...dan yg paling aku tak dapat lupakan ialah budak tutor 5 (tutor aku) ...seronok giler ngan dorg...raser cam satu famili...

lagi kenangan yg aku tak dapat nak luper ialah...pengalaman kali pertama gi formal dinner...temankan kakak aku....ngan makanan formal...pakaian pun formal....mule2 raser gak kekok..tp mmg seronok sbb dapat belajar benda baru...

tahun 2004 gak...aku ader kehilangan sesuatu mender (wpun bukan aku nyer pun) motor abg aku...dah dijual...kalo laaa dapat jadi milik aku...kan best...tp kalo boleh aku nak yang baru...heheheh...maner best main second hand...tp tahun 2004 gak aku berjaya capai impian lama yg dah lama terpendam...ianya ialah memiliki sebuah komputer hasil usaha sendiri...bukan senang nak dapat..sejak from3 dah rancang nak dapat...tp tak pnah berjaya...tahun 2004 aku dah berjaya dapatkan komp sendiri dan aku namer nyer ivy...ader org ckp...kalo kiter sayang barang tu..kiter mesti namer kan nya...ni akan leh buat kiter lg sayang kat barang tu...n by the way wpun komputer tu aku nyer...tp bukan aku nyer sepenuh nyer hanya namer jer...sbb masih berhutang lg aaaa..hheheheh..


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net